Betaalmogelijkheden

U kunt bij ons betalen via iDeal maar ook via bankoverschrijving. Indien u er voor kiest om uw bestelling af te halen, kunt u ook bij ons pinnen. 

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Nee, helaas nemen wij zowel uit praktische als veiligheidsoverwegingen geen contante betalingen aan.

Na uw bestelling krijgt u de orderbevestiging automatisch per mail toegestuurd. Indien u een factuur in PDF vorm nodig heeft kunt u deze bij ons opvragen. Mocht de factuur niet kloppen, neem dan a.u.b. contact met ons op.

Is uw betaling mislukt en/of geweigerd? 

Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen.

Is het bedrag wel afgeschreven maar u heeft geen orderbevestiging gekregen? Controleer misschien of deze eventueel in een SPAM box terecht is gekomen of wacht even 10-20 minuten, door grote drukte kan de mail soms vertraagd zijn.

Bij twijfel en/of vragen kunt u natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen.

 

Indien wij u moeten terug betalen zullen wij dit z.s.m. voor u regelen.

De tijd die hiervoor nodig is is o.a. afhankelijk van uw manier van betalen en/of de gebruikte bank.

Bij vragen raden wij u altijd aan om even contact op te nemen.